My Tomey-Lotey Followers

Monday, May 25

2 jam yg tabah

2 jam 10 menet ntah bape saat,
cuba tanya apek jual jam Rolex chokia kat Chow Kit sana tuh
aku pun tak sempat nak congak tadi...

aku menanti, dan terus menanti...
akhirnya, aku dapat gak keje itu...
thanx madam! really appreciate ur awesome favor...

[kisah lanjut akan daku post esok, itupun kalau aku dapat makan karipap sardin, kalau tak, aku postpone jek arh nak cite]

tomorrow, i'll be noted as a cashier of Alamanda's Parkson.
Wish me all the lucks in the universe!
LOL

xoxo

5 comments:

Nurul said...

tahniah da dapat kerja..

uiks? da letak widget follower.. hehehert

EIPUL said...

sudah...
hehe, sepantas kilat...
muahaha

lizz said...

wow! dpt keje dah yek! congrat2.hehehe. keje rerajin naa.hahaha

EIPUL said...

wokay lizz...
ku akan!!!
penat woo~ ... baru balik
nak tido sat... ngeeee~

n.O.N.o.y said...

weyh...long time tak jumpe kot!
ko punye desinge baju comel aku!
nak tempah boleyh???
murah tak???

Kolam Ikan Encik Eipul