My Tomey-Lotey Followers

Monday, July 27

Tgh kelas ni, aku update jugak. Bia botul ko jang! Haih!

Lecturer aku terangkan pasal buat kek tadi. Tetiba ada satu ayat dia betul2 buat mulut aku nganga luas-luas masuk lalat hijau. Nak tahu apa?

"Kalau tidak, nescaya kek kamu bakal BANTAT."

Pfffffttttt!!!

tersembur air liur aku kena tudung budak depan ni.[sori Afra] Siyesli aku terfikir benda nasty tadi. Ampunkan aku Tuhan.

----> it's like first time aku dengar perkataan ni. BANTAT. dan itupun telah membuatkan aku gelak-gelak dalam hati sambil keluar air mata. Wahaha

12 comments:

lizz said...

wakakaka! siut tau die ni. otakkuning naa?kah3!!kek bantat xpernah dgr naa??hehehe. bantat tu macam kek tu merajuk ar.xmo naik ke ape.rasenyer camtu kot.hek2!
xsure

shah_ariel said...

Bantat....
GMO yang boleh membuatkan kek jdi lebih kecil tanpa mengembang

EIPUL said...

lizz - sowee lizz. cant help it. Wakaka. ooo, kek pandai merajuk ek? LOL

shah_ariel - mentang2 baru tedengar Dr. Anis cakap pasal GMO tadi kan, terus ni masukkan scientific term dalam komen. Hahaha

yaziith su anaz said...

ye.





dan terbuktila selama aku idop 19 taoh neh otak aku bebas pengaruh kunen.
bantat tuh ape ek?


ape daa ko neh.

syaf said...

wakaka,,,
x boley blah...ayat ko
bantat ye...ke P*****

hahahha

iekah said...

hahahahahah.

ko ni tewok ah eipul.
hahahaha.

bantat pon xtahu.

pegi dudok planet marikh la.

;))

aien~s corner said...

hahaha... noty kamoo

Eazy Izzuddin said...

ekeke
sempat lagi menghupdate..
xD

lyndadyana said...

oh tidakkkkkkk...

ish2...

yg tragis 2...
owg len jd mngse...
kne ae mulut (sopan sikit)
hehe...

ko blaja wat kek ker???
waaa...
bes giler...
raye ni ley tempah la kan?

EIPUL said...

yaziith su anaz - sori. first time lah aku dengar benda gini. Memang takley blah. Huahua

syaf - tahu takpe. Huhu. Ampunkan otak aku ya Tuhan. LOL

iekah - tu ekceli pekataan negeri mana? Ke memang ada register dalam kamus dewan? Hoho

aien~s corner - maafkan otak aku Aein. Noty sekali sekala. LOL

Eazy Izzuddin - Haha. Lecture bosan sangat. Daripada aku buang masa tido, baik aku update blog. LOL

lyndadyana - moleh moleh. Haha. Mak aku buat kek coklat sedap gilor. Tak tahan air liur keluar tanpa henti bila pk pasal kek tu. Haha

DilOt said...

blaja wat kek?bagusnya...

kek bantat...kadang2 org panggil bentat.,.kek bentat..

btlla tu..kek xnaik mengembang..

salam singgah dari dilot...

EIPUL said...

erk, takdelah belajar buat kek sangat. Just lecturer terangkan pasal pembuatan kek kot. Hahaha. Salam lebaran jua buat Dilot, thanx sebab susah2 buang masa komen kat sini. Haha.

Oh, sekarang baru aku ngerti, lepas ramai yang bagitau bantat tu apa. Hahaha. Maaflah, aku tak berapa tahu sangat perkataan pelik2 ni. Huahua

Kolam Ikan Encik Eipul