My Tomey-Lotey Followers

Tuesday, August 11

CAMWHORING. *Like super crazy!

1) Kepala aku berat sangat. Jangan salah anggap pulak, tak, aku tak berniat nak pandang serong pada kamu semua. Sory.
2) Aku busuk. Belum mandi. Sila jangan jeles ok.
3) Aku cuba cium bunga penyepit memo kat atas meja, tapi tak wangi macam yang aku harapkan, sebaliknya ia hamis bagai kambing.
4) Eh, agak peliklah. Kenapa aku pergi kepit rambut aku dengan alat perming ni? Sebenarnya benda ni untuk kepit kuih kapit kan Mak Ngah?
5) Arghh! Pedih lah bodoh. Kau pergi sepit benda alah ni kat hidung aku apahal? Kau dah kenapa?
6) Sekarang kulit kepala aku pulak macam nak terbakar. So, how?
7) Aku anak mama yang sangat taat. Mama suruh sikat rambut belah tepi setiap kali sebelum pergi sekolah. Mama, sila komen anak betuah mama ni sekarang, pliz.
8) Alang-alang sudah jadi super skem, aku junjung buku-buku tebal untuk tambah efek nerd. Ok tak?
9) Rambut aku sangat tebal oh oh, sampai sikat pun boleh melekat dalam timbunan rambut. Boleh cuba cari harta karun dalam longgokan rambut aku lah lepas ni. Mana tahu ada sejuta keping wang emas dalam tu, kau jugak yang bakal kaya. Betul tak?
10) Ok, aku sudah mula bertenang dan iron rambut macam orang-orang normal yang lain.
11) Eh, tidak!!! Aku mula gementar kembali!!!
12) Lagi sekali!!! Arghhh!!!


Taknak tahu ke kenapa aku gementar kembali? Sebab... 2 ekor lebah masuk dalam bilik dan menghurung rambut aku. Tidak!!! Aku tak mahu lah disengat! Sakit oh. Kebetulan, Bacit baru balik dari kelas dan kitorang ramai-ramai kerjakan lebah-lebah tu dengan Shieldtox. Akan tetapi, lebah itu mempunyai sistem imuniti badan yang menghampiri infiniti serta triniti dan profaniti, oleh itu, lebah itu kebal dan tidak mati-mati, jadi, aku dengan semangat lasykar cinta yang berani terus ambik buku tebal aku tadi dan tepuk lebah itu dengan sekuat jiwa. Akhirnya...


Lebah itu tersungkur jua dan tidak berdaya lagi untuk menyerang. Sekian kawan-kawan semua, ini adalah merupakan hakikat epilog cerita pagi aku yang hebat. Kamu semua pula bagaimana?

17 comments:

Just_najmiE said...

hahahaha, kalakar aku tgk gambar2 ko.. cam budak tak betul pun ada tahu?.. hahaha.. tp dlm byk2 gmbar ko, aku suka no 8, super skema! hahaha..

eh, kau bunuh binatang??.. kekejaman siot, muka ja cam bdk baik.. hohoho..

azzaliena suziantie said...

hahaha.
mesti ko tatau nak wt pe kan
lah tuh lah
len kali g tau ak
ko leh tlg baca buku ak..
pah tuh wat exam tok ak k...
pahala weh tlg org xD

EIPUL said...

najmie, haha, aku pun suka gambar no 8 tu. Hahaha. Dulu2 masa sekolah aku camtu lah gamaknya.

azzaliena suziantie, urm, aku tak rajin kot nak baca buku. Buku aku pun tak baca, apatah lagi buku2 kau. Hahaha

shah_ariel said...

suke gmbr no 7..hahahhahaha..
sgt nerd..

EIPUL said...

cam bangang kan? Aku tak dapat bayang aku pegi sekolah masa2 kecik dulu. camni lah kot agaknya. Hahha

syaf said...

hahha
kejam betul ko ni
pembunuh...
kami bencikan pembunuh....
kejam....

hapuskan kekejaman terhadap haiwan.......

syaf said...

hahha
kejam betul ko ni
pembunuh...
kami bencikan pembunuh....
kejam....

hapuskan kekejaman terhadap haiwan.......

EIPUL said...

jangan ar gitu syaf. hehe

aku terpaksa. kalau aku tak bunuh dia, dia pulak yang bunuh aku. Kalo ko, ko pilih mana?

susah tau nak buat keputusan. Haha

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

wah...rambut sudah rebonding ke dik?


hahaha

iekah said...

hoi.
hahaha.
siyes chumel kot weh.

hahaha.

tebuan memg xgne wehh.
aku baru je kne sengat smlm.
skt syial.

penjenayah merah jambu. said...

aku rasa macam nak tampar je pipi kau bila kau buat rambut skema tu..

geram gila.

yaziith su anaz said...

ehs,



botakkanla.
pening pale aku tengok.
btw,


kalo ko bela bunga tuh memang bau hamis ouhh.




:DDDDDDDDDDDDDDD

EIPUL said...

kak limah, eh, kak po'ah, tak lah, saya cuma straighten rambut saje. guna wella. Hahaha

iekah, siyes? jahat tul lah dia pegi sengat kau. aku last kena gigit dengan diorang masa aku darjah enam kot. Tu pun sebab aku carik pasal pegi kacau sarang diorang. Heheh

penjenayah merah jambu, jangan lah begitu. saya tiada bersalah. hahaha

yaziith su anaz, huish, gila kau aku nak botak? penat aku bela weh! Hohoi

Jard The Great said...

adehh.. tak sangka.. budak laki pon suka camwhoring.. ahahaha...

EIPUL said...

tahu takpe. ni semua sebab aku blogwalking banyak sangat dan terpengaruh gila2 dengan budak2 ni yang camwhore. Kahkah, kekadang menyesal pun ada. LOL

lyndadyana said...

siyes super duper crazy...
sakit perot ku...

EIPUL said...

sakit perut? makan pil chi kit teck aun kot. mak aku kata boleh cepat sembuh. heheh

Kolam Ikan Encik Eipul