My Tomey-Lotey Followers

Tuesday, August 4

Cuti aku hebat terbazir.

Semalam punya malam aku jalan-jalan lagi. Kali ni pergi Mines pulak. Adoi, bila kau nak baca buku ni bai?

Aku pergi Mines kau boleh teka tak aku buat apa? Karoke lagi doh! Siot tol aku ni. Tapi aku tak kuar duit, kawan Paan support. Aku tumpang menjerit je. Hahaha. Takpe2. Nanti bila aku ada mood tidak-kemut-dan-teringin-belanja-someone, aku belanja korang karoke pulak ea. LOL. Yang penting kawan2 Paan memang sangat amat kelakar lah. Memang enjoy malam semalam. Lagi-lagi masa menari stok clubbing untuk lagu Jai Ho. Best gler lah!

Lepas puas melalak, kitorang rasa lapar dan pegi makan kat Maulana. Aku makan roti canai aje, sebab takde hati nak makan benda berat lain. Best jugak. Dapat bersosial ngan diorang. Yang penting Kak Rose dan Kak Ida order ABC yang tinggi macam gunung. Memang terkesima aku sekejap. Boleh habis ke? Boleh kot~

Nak balik kolej, tapi dah lewat sangat. So, aku tumpang tidur rumah kawan Paan dulu. Lusa exam siot! Bila aku nak baca nota ni? Atoiyai!!!

16 comments:

Just_najmiE said...

pergh, gila kentang siot.. study weih, study!.. hahaha..

EIPUL said...

ok2...

aku study. pasni tamo jalan2 lagi.

hahaha

azzaliena suziantie said...

hahahaha
mesti ujan gile lebat after that kan ;p

syaf said...

sempat agi ko kan

EIPUL said...

azzaliena suziantie, tak ah, ribut petir saje. Heheh

syaf, op koz, ko pun kan? Haha

Eazy Izzuddin said...

gile ah
xD
da lame x karok

HIZAMI said...

aku pon da karok jai ho!
serta lagu2:
lovegame
just dance
pokerface
boom boom pow

aiy0h~

bez gilak~

shah_ariel said...

best giler nk karok gak....
ak kuar ngan bedak nie x dpt pegi..huhu..sedey...
x pe yg penting dpt shopping..

nape plak x ble comment...penat aku buat tau..

EIPUL said...

Eazy Izzuddin, haha, mari-mari karok sama. aku memang gila karoke. Lalala

HIZAMI, wah bestkan? lagu wajib tu semua. Haha

shah_ariel, tu lah pasal. Aku cadangkan ko wat komen ko pop up macam aku ni. sebab layout ko tu hebat sangat, aku nak komen tak dpt sebab validation perkataan tu tak kasik. HUHU

dotblogspotdotkom said...

xam?.. kalu pakcik la zaman belajar dolu.. esok nak xam... ari nih makin kuat tido nye....

kurang2.. kalu study tak masuk... sure tido dah dapat... huhuhuhu..

sebab tu la pakcik jadi despes sampai sekarang.. padan muka... huhuhuuh

EIPUL said...

ok je pakcik...

despes pun best jugak. hehe

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

pi the mines tak ajak kak yanie..

majuk!

iekah said...

woi.

study la.

kolej aku da buke balek.

alaaa.

busan plak.
huu

EIPUL said...

kak yanie, janganlah majuk. huahua. nanti saya ajak kak yanie pegi carigali lombong emas pulak, nak tak?

iekah, kau tau takpe, bosan kan bila dah stat nak belajar balik ni. Adoi, malas betul lah! Haha.

yaziith su anaz said...

alah.



ape sangat dengan nota nota neh.
ko ingatkan daging bege hancor ko je.


(mesti hancor gak)
thee~~

EIPUL said...

haiyo! ko ni suka sangat doakan benda baik2 untuk aku. Ni yang buat aku sayang ko lebih ni.

Kolam Ikan Encik Eipul