My Tomey-Lotey Followers

Monday, September 14

10th Sept - BBQ dengan coursemate.















Pukul 4 sudah start nyalakan api, tapi ayam sampai lambat jadi kami-kami melangut tak tau nak buat apa. Bila ayam sudah sampai, makin ramai turun sampai tempat tu havoc macam ada konsert Rafeah Buang. Masing-masing gelak kuat-kuat, menjerit macam orang sudah tak betul, ambik gambar sampai ada yang termuntah-muntah sebab tak tahan ambik gambar banyak-banyak. Itu saje kot yang menarik pasal ini hari. Budak perempuan sediakan air, cekodok, agar2 laici, dan lelaki uruskan segalanya pasal pembakaran ayam. Fair enough kan? Aku makan 2 ketul ayam dan tapau lagi 2 ketul ayam bawak balik bilik. Kenyang gila masa tu dan malam tu lah kitorang gerak pergi segala Downtown dan Jalan-jalan TAR tu semua. Sekian.

12 comments:

imHepPie said...

huhh jeles lagi..xyah posa lagi la...

isk aku hengat gambo xcident apela tdi yg 1st tuh

aien~s corner said...

wah!!>. bez nyee..

EIPUL said...

accident? jangan lah kutuk gambar yang aku amek doe. Haha

EIPUL said...

aien, best kan? hehe

Apit said...

wow great....
cool babe...luv ayam bakar so much..
masak together boleh mengeratkan silaturahim right...

u make me hungggrrryyy....

p/s: dah lah aku diserang gastrik hari ni, terpakse tahan walau sakits ekalipon...

niesz said...

besh2 nyer..
da lame x mkn ramai2..
huhu...

Just_najmiE said...

soalan..

apa motif ko tangkap gambar bontot kucing?.. musykil aku.. hurmm...

HIZAMI said...

haittt~

bez2 w0h ayam tuh...

terliur~

=)

EIPUL said...

apit, alolo ciannye ko.
sori lah buat perut ko terseksa.
huahua

EIPUL said...

niesz, jom makan sama2!

haha

EIPUL said...

najmie, bontot kucing tu comel. Tak leh dilepaskan. haha

EIPUL said...

zami, sowi buat ko terliur. haha

Kolam Ikan Encik Eipul