My Tomey-Lotey Followers

Friday, September 18

Camat Ayi Yaye!!!


Nota pinggul: Semua orang dah kasik kad raya. Aku jealous beb! So, korang terpaksa ambik kad yang aku buat ni dan segera tepek kat mana-mana ruang yang korang ada. Ini adalah paksaan. Korang takde pilihan lain kot. Hahaha.

Dan Selamat Hari Raya semua. Maaf kalau ada bikin masalah pada korang wutsoever. Ikhlas dari aku. =)

19 comments:

azzaliena suziantie feisal said...

duittttt rayeee duitt rayeee
biskuuttt tartt biskutttt tarttt...
naaakkk

hahahaha

azzaliena suziantie feisal said...

selaamat hari raye weh..
sori kalo der uat salah silap
terpekik mane2
melalung kat mane2
huhu

bak duit bak duit
hahaha

EIPUL said...

adoi, aku tadek duit ar nak kasik kat ko. amek ar kad raya ni tepek kat blog ko. Hahaha.


samat ari raya wey!

aien~s corner said...

camat ri raye =)
maaf zahir batin =)

Eazy Izzuddin said...

camat ari raye...
kad udah d ambil...
duit raye je belum...
heheh
xD

ichiban | いちばん said...

tQ eipul... selamat hari raya gak.. akunye kad raya x buat lagi ni.. hehehe

niesz said...

hahaha..ley plak mcm tu ek..
baik bos!
hihi..

thanx eipul..
nice kad raye!!

EIPUL said...

aien, slamat hari raya!


ehehe
amek tau kad raya ni tepek kat blog. LOL

EIPUL said...

eazy, duit raya? oops.


haha

EIPUL said...

ichiban, takpe, thanx sebab amek kad aku yang tak seberapa tu. Haha.

Selamat Hari Raya!

EIPUL said...

niesz, boleh je. Haha.


thanx sudi amek kad aku.
Selamat hari raya guys!

Just_najmiE said...

dah ambek.. selamat hari raya jugak!!
(^^,)

shah_ariel said...

selamat hari raya..maaf zahir n batin..lepas raye nnt kite smbung gosip eh.haha

EIPUL said...

najmie, thanx sebab amek. LOL

samat hari raye~

EIPUL said...

sharil, aah, balik raya boleh sambung gosip 2 hari tak henti. Hahaha

Bye, selamat hari raya!

~aien~ said...

hoho..paksaan ye..
bole amek la nie ek..
hehe..

SELAMAT ARI RAYE!!
mntk maap byk2 k..
ehem2..ta nak kasi dwet raye ke??

EIPUL said...

aien, org tadek duit ar skrg.
tak pat nak kasik kamu duit raya.

haha.
selamat ari raya jugak!
=)

yaziith su anaz said...

woit!




dahla pakse aku ambik.
pastu baru nak mintak maap.
tah pape ko neh.



kalo nak kemaafan yg iklas dari aku,
silalah murah hati masokkan ringgit malaysia 200 sahaja kedalam akaun aku sempena raya.


sekian,
trimas.
:)))

EIPUL said...

banyak lah kau!
baik aku beli baju bajan dari masuk akaun kau! wahaha

Kolam Ikan Encik Eipul