My Tomey-Lotey Followers

Thursday, December 17

Busy macam bus kilang.

Haish, nak buat macam mana do-ok. Kalau nak dapat title Datuk Seri Segaraga kenalah berkorban masa sikit sebanyak, betul tak Rogayah? *"Betul nyonya!" Balas Rogayah. Sejak akhir-akhir ni, nak taip blog pun tak sempat. Kalau tak sebab kerja sampai tengah malam, mungkin sebab aku hibernate lebih masa atas katil. Mungkin aku kata. Tak semestinya betul. Haha

Takde benda pun yang aku nak cerita kalau aku ter-berhajat nak menaip entry baru. Kalau aku nak cerita pun bunyik dia mesti tak best. Contohnya macam, "Eh, kau nak tau? Tadi aku kerja tak penat sangat lah sebab asyik menyembang dekat kaunter bergosip desas desus." Tak best kan? Aku dah kata dah.

Apa yang sikit menarik pun pasal semalam, tu pun sebab aku jalan-jalan dengan Haiqal and Haris pergi karok dekat Sogo. Tapi tak best macam karok dekat Low Yatt sebab bilik sempit nak mampus+audio system macam karoke funfair Ah Chai yang murahan tahap dewa dewi. Sial! Suara aku yang lunak terus jadik macam itik lelah semalam sebab mic dia macam harammmm. Bodoh menyesal aku pergi sana. Haha. *so bila ko nak karok dengan aku Syaf? Aku dah ajak bukan main, boleh pulak ko lambat bukak mesej aku kan? Haharhaha

Oklah. Main point yang aku nak stresssss kat sini ialah A.K.U B.U.S.Y. Dah pi main jauh-jauh. Agaga

Siapa-siapa yang sangap nak jumpa budak 16 tahun yang muka sebijik seketul macam Aidil Zaquan yang main bola tu, dan jugak muka sebijik sebunjut macam Kim Hyun Joong kumpulan SS501 tu, silalalalah ke Parkson Alamanda, lebih spesifik di area Back to School. Diorang promoter kat sana. Sumpah sebijik. Gua tak tipu. Kalau tak sebijik seketul, gua takkan buat hebahan macam ni. Sia sia betul tak? *promosi ini tiada komisyen, harap maklum. Parkson kedekut tahi berketul busuk.


macam ni lah muka budak-budak tu. Gua tak tipu dol!

16 comments:

iyllienaz said...

haha..dulu2 masa zaman skolah menengah, si kembar ni masuk athlete..smua org mmg minat dye kot..tapi aku xminat sgt org hensem2 ni..haha

niesz said...

hang biar betul eipul..ni yg rs nk g sane skang nie..hahaha..nsib baik da tgh2 mlm bute nie..aku xkesah yg zaquan tu..mamat korea tu yg aku nk tgk sgt..haha..lpas ni hang tgkp la pic dorg..boley??

Ejay said...

wlwpun ko bz... tp sempat ko singgah blog aku dan komen ye. ko mmg insan terhebat la bro!

esok aku dtg Alamanda... hehe. bkn nak tgk diorg, tp nak tgk ko! don't be surprise... heheheh

btw, aku ada jumpa port baru karaoke yg best. byk lagu baru, sound system best dan harganya pun murah. berbaloi baloi!

EIPUL said...

iyllienaz, ko satu sekolah ngan budak kembar tu ke? Wow!

EIPUL said...

niesz, kalo aku nak tgkap gambo dia nanti budak2 tu ingat aku kemaruk sangat pulak nak kan gambar diorang. Tak kuasa aku. Hahaha

EIPUL said...

ejay, wei ko nak datang alamanda arini? Siyes ke weh? Ok, nanti aku menyorok ar. Haha.
Kat mana karoke best tu? Nak pegi!!! LOL

Eazy Izzuddin said...

woo...
bz btul lah neh..
xD

shah_ariel said...

biaq betui...huhuh..stakat pemain bola tu e ak x kecah..haha..tapi hyun joong..nk kene pegi nie..

Just_najmiE said...

weih, aku rindu nak pegi karok.. T__T
aku nk jmpa yg mamat rupa korea tuh ja, yg kembar tuh tak nak.. =P

EIPUL said...

eazy, agak lah jugak. hoho

EIPUL said...

sharil, betul weh. Kalo tak 100%, maybe dalam 80% sama la. Haha

EIPUL said...

najmie, da agak da ko mesti cakap camtu. LOL

yaziith su anaz said...

serius la ko epul?



aku pegi t tadek siap ko.
btw,
mamat korea tah pe name tuh lebih kachak bila berambut hitam.
sumpah ensem ensem weyh.
aku tengok kat 'happy together' kat kbs world.

sebab die dalam BOF tadekla ensem mane pon.
tak ghairah aku tengok.
haha.

Eazy Izzuddin said...

btw
Vote For Me

http://www.broframestone.com/2009/12/bfundi-bloggers-dengan-broframestone/

Thanks so much
hehe
xD

syaf said...

perhtian
kembar itew adalah abang2 kandong ku
hehehhe

EIPUL said...

siyes ke syaf? Haha

Kolam Ikan Encik Eipul