My Tomey-Lotey Followers

Saturday, January 16

Jangan macam-macam ye.

Macam-macam betul lah budak-budak masham macam mempelam sekarang ni. Adoi. Gua pun naek heran. Hoho. [Quote ini aku sindiri pun kurang paham, so how?]

'Makan suda, suma packing' menjadi moto kami di tempat praktikal lately. Pengasasnya - Bangla yang nama Kalu tu. Hamboi~ Ko ingat aku ni kuli kau? Arh, tadek masa aku nak ikut sume cakap ko ok. Kesudahannya, kau packing lah sorang-sorang. Harharhar. Jom gelakkan dia ramai-ramai. LOL

Sejak akhir-akhir ni, tempat praktikal aku ni nampak macam penuh dengan haiwan-haiwan zoo. Meriah. Ada tupai, tikus, orang utan dan jugak platipus. No komen. Agaga.

Sekarang, kami-kami ditinggalkan sehelai sepinggan nasik. No kompromee. Semua benda seems susah dan pelik. Gila bertimbun fail-fail tu semua. Kau gila nak suruh kitorang belek satu-satu dan bereskan semua macamlah kitorang ni dah selesai amek pH-d. Kahkah. Kelakar. Takpe lah. Doa Tuhan berikan kekuatan pada kami-kami. Hey tupai! Cepat bayar gaji budak-budak ni! Aku dah tak larat tengok diorang nampak sedih gila! Choiiyyy!!!

Nah. Tengoklah budak-budak Cirque de Freak yang shomel ni sebagai eye candy. [muntah heavily] Kami bangga kami kerja di Parkson suwey. LOL





**Iman dah berambus pi UPSI, so besties aku dekat PARKSON dah makin kurang lah. Budak-budak 17 tahun pun macam ramai nak berenti bulan ni. Huahua. Bakal rindu kamu-kamu wahai budak-budak masam. LOL

12 comments:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

parkson alamanda?

wanilizzie said...

eipul..hahaha... sayang gak ko kat brothers bangalore tu eh... siap suh tupai byr gaji dieorang... haha ;p

yaziith su anaz said...

amekla aku keje!
amekla!!



aku sangatlah berbakat.
sila terima.

iekah said...

penat la keje.

jom berenti ber-practical beramai ramai.

;P

Judiene said...

ko keje kt parkson mana weyh?
nnt aku pgi sne ko kasi sume brg free eh
xpe, aku xgtaw org len
ehehehehe!

EIPUL said...

aisumi, haah lah.
Takkan Parkson Dubai kot?
Hehe
Datang ler~ LOL

EIPUL said...

wanie, jangan silap tau. Aku suruh tupai bayar gaji azan and the gang je sebab kesian tgk diorang macam terseksa. Huhu

Bangalore tu biaq pi lah depa, nak makan rendang kucing pun gua tak heran. Hahahaha

EIPUL said...

yaziith, ko ingat aku boss syarikat besar ke?

Ko kan dah jadik reporter tersohor?

Nak sign~~~~

Hehe

EIPUL said...

iekah, hah, tau takpe!!!
Haha. Kalau boleh aku nak keje parkson full time sebab dapat duit banyak. Dari kerja kat kilang tupai tu, entah dapat duit entah tak. Kahkah

EIPUL said...

judiene, boleh jek.
Ko datang ar bila-bila.
Nanti ko sewa lori, aku campakkan barang-barang keluar ikut tingkap.
Kahkah

ariel shah said...

motif..name kalu masuk lgi kat dlm blog ko..nk sruh die bace ke..harharhar.....

EIPUL said...

sharil,
haah, itupun kalau dia reti bukak blog aku. Wakaka

Kolam Ikan Encik Eipul