My Tomey-Lotey Followers

Monday, January 11

Mandi manda mandrem












Semalam buat julung-julung kalinya kitorang ramai-ramai pergi Sungai Congkak sempena dah berbulan kami tak mandi-mandi. Mandi dekat bilik air mana sama macam mandi dekat sungai, betul tak bai? Aku sekali dengan Bacit, Apiz, Sharil tumpang kereta Osman pegi sana dan buat havoc dalam kereta macam sedang duduk dekat funfair.
Aku ingatkan Sungai Congkak ni dekat, rupanya jauh macam Teluk Ramonia nun. Penat duduk memekak dalam kereta, Tuhan saja tau. Heh! Syukur hujan tak jadi turun petang semalam so dapat lah kami-kami mandi dengan tenang. Sampai aje dekat sana, masing-masing dah
get ready bukak kamera dan snap-snap picture banyak-banyak lantas terlupa tujuan asal datang situ nak mandi-manda.
Sorylah, ayat macam sampah al-maklumlah blogging pun seminggu sekali saje. Haha. Nah aku tepek gambar-gambar tadi. Tengoklah kalau berani. LOL

Setakat ni praktikal masih okay and hopefully okay sampai aku habis praktikal. Banyak prob sebenarnya tempat praktikal aku ni cuma kitorang macam endah tak endah saja. Makin lama makin aku nyampah dengan bangla yang kerja dekat situ lagi-lagi bangla nama Kalu tu.
Amboi, mentang-mentang aku rajin[acece], dia boleh pulak main suruh-suruh aku buat macam-macam, dia duduk relax check kertas order. Nak mati kah kau baiya? Ko nak kena lesing dengan aku? Lepas ni aku malas nak ikut apa yang dia suruh. Hahahaha.
No more mister nice guy ea Kalu! [bapak jahat giler].

** Nene bila mau kasik itu gambar new year huh? Kedekut lor kamu~ =p

6 comments:

iyllienaz said...

haha..sg congkak pon mcm best je..nanti nk g jugak laa..hehe

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

suke pergi jeram toi.. dia bawah sket dari ulu bendul..

Judiene said...

ko gian nak mandi sungai keeipul?
hehehee

Eazy Izzuddin said...

da lame x mandi sg..
xD

lionteen said...

wah..
beshnyee...
rindu gile nk mndi mande gitu..
bile ley dpt?
huhu

Ferral Nic said...

eit....kalu ko rajin nanti kem salam kat Kalu eh...wakakakakak

Kolam Ikan Encik Eipul