My Tomey-Lotey Followers

Tuesday, February 9

1 2 3 Go!

Rabu minggu lepas aku tgk cerita Universal Soldier dan lepak-lepak dengan kawan sampai tak ingat jalan balik rumah. So, aku tido rumah kawan 30 tahun sebab gate UPM tutup pukul 12. Shit.

Khamis pulak kawan ajak pergi Masjid Besi dekat Putrajaya sebab ada makan-makan free sempena Hari Wilayah. Best.

Jumaat lepas balik kerja, aku ajak kawan aku lepak dekat mamak kembar sampai nak terchirit makan mee goreng 3 plate. Fuhh! Meletup!!! [gaya Adam n Stacy] Lagi sekali aku tak sempat nak balik UPM. Aku tekad pergi Downtown Cheras sorang-sorang dan membeli-belah benda merepek macam jam, cincin, dan kipas. Boleh? Balik UPM pukul 4 lebih lepas lalok naik motor tergedek-gedek sejuk brrrr brrrr, mengantok giler!!! Sampai bilik aku terus terbongkang tido sampai tengah ari. Tak best!

Sabtu, takde apa-apa.

Ahad, shift yang patutnya dari 12 tgh ari sampai 4 petang tiba-tiba bertukar jadik 12 tgh ari sampai 12 tgh malam. Kepala hot dia.

Dah sudah. Ini entry kah atau surat wasiat kah? T__T

*my life would suck with or with out you. So how?


p/s: aku update guna komputer office. Paham2 lah, nak cepat punya pasal. Entry dah macam minyak cap kapak pula ini. Haishi~

5 comments:

HIZAMI said...

ahha.
sempat lg la guna ofis punya pc?
huhu.
nangis aku baca cerita ko.
isk isk isk.

yaziith su anaz said...

kind of surat wah-siat la,,,

lionteen said...

la...
cian..
len kali set jam b4 kui12 kene blk..
hehe

syaf said...

kikiki...macam2 lah akw nih
ade jerk mende2 fefek yg terjadi kat kaw

Just_najmiE said...

ish2, sibuknya kau.. dah2, apa kata kau berenti jap, n tarik nafas dalam2.. ok, pegi tido skrg.. haha.. (^^,)

Kolam Ikan Encik Eipul