My Tomey-Lotey Followers

Wednesday, February 24

Behind Mucus Line

Susah betul nak taip blog kalau tiap-tiap hari hingus kau keluar menjejes-jejes. Kadang-kadang keyboard bersepah dengan lendir hijau sana-sini. Aku dah makan Uphamol 650 tu pun masih jugak selusema. So how Mamamia?

Aku dah banyak benda nak cerita ni sebab aku suka kompol cerita bertan-tan nak kasik sumbat sekali hambun dalam satu enntry tapi malangnye aku bz. So, aku just nak bagitau yang cuti minggu lepas aku balik rumah aku, secara gigihnya aku naik motor hari Sabtu petang, dan balik semula ke Serdang pagi Ahad pukul 6.30am. Jangan jeles sebab aku terlalu gigih.

Ahad aku pegi Mines dengan kawan aku. Jalan-jalan masuk keluar kedai baju bajan tapi satu haram pun tiada berbeli. Jangan jeles, silakan. Lepas tu bosan sebab wayang tadek cite best, so aku end up pegi masuk cyber cafe dengan kawan aku, tengok utube sambil tegelak-gelak pegang perut sebab lawak dia macam haram.

Ok, sekian wassalam. Aku nak titon. LOL

7 comments:

Ejay said...

aku pun selalu lepak online kat Starbuck The Mines tu on weekend...
next time kalo nmpk kelibat aku tu, tegur2 la eh. hehe.

Hizami Li said...

ahha.
epul.
sapa yg melawak tuh?
isk.
nak tgk gak.
huhu~

lyndadyana said...

hye epul...
agk lme xjenguk2 cni..
ape kaba???
cian shesheme.. huhu

yaziith su anaz said...

wekkkk,,

Judiene said...

ohh, aku kalo hujung mggu dok umah jew
kalo ada masa, tegur2 la aku
erkk!!??

syaf said...

citer ape yg kaw tgok kat utube tuh

iekah said...

uitt.

da abes practical?

syiok le

:)

Kolam Ikan Encik Eipul