My Tomey-Lotey Followers

Friday, July 9

...

Woi, aku suka gila lagu prima donna skang!!! Hahaha, aku nampak ada awan-awan baby purple dekat atas sana, macam gula-gula kapas siot... Semalam keluar makan mamak dengan Ipin, dia belanja sebab dia baru dapat laptop. Aku tengah sedih sekarang ni. Opppsss, berhenti!!!! Esok aku kena kerja pukul berapa ek? Woi, kupon Greenbox tak guna agi ni, camne? Minum milo pon sodap kan sekarang? Motor aku sekarang bunyik dah tak sedap ar, siapa boleh pomen ek? Babi arh, gua disturbia ni!!! Mummy, can I go to Venice now? Please please please~~ Bodoh la kau! Hilang konfidens kevel aku, shit! Woi, hua......................... weh, gitar tu bila ko boleh belajar dowh? Shit, gua pening cibai. Owh my f***ing cute Esprit tote bag, geez when can I have you by my side? Laporan LI kau bila nak siap hoi? Argggghhhh, jap jap nak nyanyi lagu Xtina bleyh? Roti kalau inti strawberry sedap ke inti coklat lagi sedap? Ayah, I love you, mak, I love you too. Don't worry. Argghh pening!!!!! Kemarin aku tengok Predators, bazir RM13 aku, bodoh nye cerita. Tak takut pun lah bengong! Hisshhh! I need someone. Shit. OMBCBGMaxAzria!!!!! Awak, nak 50 sen plish plish plish~~~ Sate daging aritu OMG OMG sedap gila babi! Banyak lagi ni, dinding tak letak wallpaper, softboard ni lagi, shish~~ Pendek kata semua lagu Xtina dalam album BIONIC ni best giler!!! Bukan bullshit k.

4 comments:

Judiene said...

oit
aku dah dgr lagu 'Woohoo' tuh
best gak
hahahaha

Hizami Rahim said...

ehe.
lagu apa tu?
;D

syaf said...

kaw sihat kew??? ko tengah emotional ke skung??? muahaha

sowwy - aku x denagr g lagu tuh

EIPUL said...

judiene, best kan? gila ah

jami, lagu xtina aguilera baru la, ko wajeb dengar, jangan asek dgr lagu korea jek. haha

syaf, sehat2, rindu ko. bwahaha

Kolam Ikan Encik Eipul