My Tomey-Lotey Followers

Wednesday, July 14

mode: HIATUS

HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS
HIATUS

*saket tak mata ko tengok perkataan HIATUS ni banyak banyak? Aku sekali tengok nampak macam hingus, dua kali tengok nampak macam Hyatt hotel pun ada, ok tak lawak.

Bukan apa, aku rasa aku perlukan break dari semua benda yang terjadi pada aku buat masa ni. Dahlah perkara yang sangat simple taraf mop jamban macam daftar subjek ni pun dah jadik perkara susah tahap moksha nun. Adoi. Patutnya dah settle dah ni, 21 kredit tu dah banyak nak mampos kot. Sekarang ni ko pulak boleh suruh aku ambik sampai 24 kredit. Ko mampu Jah? Sial lah.

Sebenarnya banyak benda aku kena buat sekarang ni. Kerja nak kena teruskan. Kelas pun kena pergi jugak. Report LI tak siap lagi sampai kesudah.

**ting tong.

1 comment:

syaf said...

kalu aku dah pecah pale dah dok

Kolam Ikan Encik Eipul