My Tomey-Lotey Followers

Sunday, August 15

Kala waktu telah pun tertakdir detik itu

Paramore - The only exception

Malam-malam yang telah berlalu membuatkan rasa hanyut tergapai-gapai itu wujud dalam dimensi yang separa nyata. Jika aku boleh menyatakan hasrat jiwa untuk bangkit dan lekas mengejar impian yang aku fikirkan tidak akan kesampaian, itu adalah kau. Kau adalah suatu pemikiran yang abstrak, suatu rasa yang tidak terjalin, hanya sejenis tampak, dan boleh digambarkan sebagai suatu yang ilusif. Suatu kreativiti di luar jangkaan, di luar kotak, kalau diikutkan kata falsafah Barat. Kau juga adalah suatu eksepsi, suatu yang tidak boleh untuk aku katakan tidak. Mengapa kau harus kau? Belajar untuk membenci kau adalah seperti belajar untuk menyumpit punai kegemaran. Suatu pembelajaran yang super duper mustahil untuk aku lalui. Mengapa kau perlu kau? Demm

4 comments:

Eazy Izzuddin said...

i like that song...
=D

syaf said...

gua blurr

gua blurr lagik
dan lagik skali gua blurr
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blurblur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blurblur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blurblur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur
blur

syaf said...

komen gua yang ikhlas untuk lu

~~~ Malam-malam yang telah berlalu membuatkan rasa hanyut tergapai-gapai itu wujud dalam dimensi yang separa nyata. Jika aku boleh menyatakan hasrat jiwa untuk bangkit dan lekas mengejar impian yang aku fikirkan tidak akan kesampaian, itu adalah kau. Kau adalah suatu pemikiran yang abstrak, suatu rasa yang tidak terjalin, hanya sejenis tampak, dan boleh digambarkan sebagai suatu yang ilusif. Suatu kreativiti di luar jangkaan, di luar kotak, kalau diikutkan kata falsafah Barat. Kau juga adalah suatu eksepsi, suatu yang tidak boleh untuk aku katakan tidak. Mengapa kau harus kau? Belajar untuk membenci kau adalah seperti belajar untuk menyumpit punai kegemaran. Suatu pembelajaran yang super duper mustahil untuk aku lalui. Mengapa kau perlu kau? Demm ~~~ lalalalala

EIPUL said...

getik ar ko syaf! Gigit kang! Haha

Kolam Ikan Encik Eipul