My Tomey-Lotey Followers

Saturday, September 18

My Office

Kaunter Customer Service yang choy macam bengkel servis kereta

Comey tak teddy bear itu? Ramai gila kan diorang? Haha

Aku ngan Syududud dud dud pot pot proot preeeetttttt

Aku ngan Iman yang tak dapat diwarisi, tidak juga berada di tepian pantai

Semalam kitorang sangat bosan sebab terpaksa tunggu Bobo dengan Syafiq habis kira, so aku mengada-ngada amek gambar situ sini supaya masa aku terisi dengan berfaedah dan bervisi *apa aku merepek ni?

Pas diorang da settle kira semua, kitorang ingat nak gerak pegi mamam sama-sama naik motor tapi malangnya helmet lebih dekat receiving dah yillek, terbatal sudah hasrat suci murni itu. Nasib baik Syam kasik pinjam kereta, so kitorang gerak pegi DapurMas dengan menunggang kereta ramai-ramai dan end up balik pukul 12.30am sebab puas carik kedai makan tapi semuanya sedang tertutup. Bayangkanlah, dari Sg. Merab pergi ke Lot 10, pastu Brother's Corners, pastu tadek jugak, pegi pulak Presint 14, tutup jugak, last-last pegi DapurMas kat Presint 16. Hahaha. Semput OK!

**Melayu kalo meniaga memang pemalas. Cuti nak sampai 2 minggu. Mana nak maju kalo selalu cenggini? Huhu

3 comments:

iekah said...

memg cm tu, smlm pon ak memusing carik kedai mkn.

Judiene said...

aik, ko dah naik pangkat ke??
bkn sblm ni ko jadik cashier ke?
huhuhu~~

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

hahaa.. kamu dtg dekat2 area umah sumi.. memang banyak kedai xbukak lagi..

Kolam Ikan Encik Eipul