My Tomey-Lotey Followers

Wednesday, September 29

Raya Explorationary *part 2

Gambar kenang-kenangan sebelum bertolak ke rumah Wanilizzie

Pokok kat belakang tu macam pokok jagung manis tapi percayalah, ianya pokok Broccoli *matila merepek

Rumah pertama ---> rumah Wanilizzie

Kitorang sepatutnya nak gerak pukul 11, tapi atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan, pukul 12 lebih baru start gerak ke Seremban. Perjalanan ke Seremban betul-betul pure magic sebab konon-kononnya nak LEKAS sampai, kitorang ikut highway LEKAS, malangnya, tak jua LEKAS sampainya sebab lagi jauh rasanya kalo lalu LEKAS ni if compared to jalan PLUS utara-selatan.

ahh lega, sampai gak kat rumah Wanilizzie

Mama Wanilizzie masakkan mee bandung untuk kitorang! Wehoo!

Ok, tahan kentut semua!!! Now, say prooooooooootttt!!!

*mama Wanilizzie kasik kami duit raya time nak balik tu. Kembang kuncup idung aku sebab dapat duit raya gak walaopun sudah besar. Haha

Rumah kedua ---> rumah Afrah

Suka!!!
-mee goyeng yang sedap, enjoy.









Rumah ketiga ---> rumah Yaya

Rumah Yaya membuat aku paling kenyang sebab makanan kat rumah dia sangat banyak, macam nak kasik rakyat Mozambique makan besar saje. Yelah, ada nasik tomato, roti jala, nasi impit, rendang, mee kari, dadih, *wah semua aku nak tulis ni!!!

Cupcake yang sungguh delicious! Hehe




Lastly, kitorang balik dan beraya kat Kolej 6, dan join bebudak coursemate yang lain. Sangat seronot!





So, kesimpulannya, aku balik bilik dah pukul 12.00am lebih, and mata sangat tak bagi kerjasama sebab aku kena study ada test hari Selasa, but hell to it, sebab aku sangat dah penat. Haha.
So, tidor terbungkang sampai pagi esoknya, which aku datang kelas a bit late. It was fun! It was pure magic!

xoxo

2 comments:

ada dia said...

ase 10% mnyesal x ik0t explore raye umah ke umah dgn k0rg..huk2

kal0 x misty da tambah berat badan..haha

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

amboi~ beraya sakan pakcik nih :P banyak dapat duit raya?

Kolam Ikan Encik Eipul