My Tomey-Lotey Followers

Sunday, October 10

Mari Melipat 101

Ok, so puan-puan, memula kita lipat-lipat kertas ni sampai dia jadik camni, korg lipat jek, asal korg kelihatan seperti sedang melipat, tapi bukan macam korg lipat baju ataupun macam korg lipat bungkusan lepat, dia ada la jugak teknik lipat-melipat yang korg kena expertkan, ada lah iras-iras teknik lipat ketupat palas. Korg paham ke tak ni?

Pastu, taraaa~ dia akan jadik macam ni, bila dah jadik macam ni, korang boleh lah start bangga dengan kawan-kawan macam ko sorang jek yang paling bijak bestari jikalau dibandingkan dengan kawan-kawan kau yang lain walaopun CGPA kau lagi rendah compared to the others *ha sentap tak?

Pastu bersedialah menghadapi kemungkinan meja kau orang bersepah ranah macam gambar di atas. Kalau tak sepah tak rock lah Leman hoi!

Pastu bila dah siap lipat segala ko boleh ambik lah gambar kenang-kenangan mudah-mudahan boleh dijual lah benda alah ni dan ko boleh kaut untung sampai 150%. Mudah-mudahan aku kata! Tak semestinya ya puan-puan. ^o^

So, ada sesiapa beran nak cuba ambik kelas menganyam benda ni dengan aku? Haha, yuran untuk satu semester adalah RM2013.52 tunai, kira untung lah tu sebab before this aku ambik langsam RM3201.43, diskaun hebat ni, rugi kalo tak grab this opportunity! So, aku tak layan sms, video call baru aku accept.

Kalau nak buat tempahan baju raya, boleh lah datang ke kolej aku untuk kita ambik ukuran body part mana yang patut. Untuk itu, saya sudahi dengan ucapan salam sejahtera, minal aidil wal faizin sama-sama, di hari raya.

5 comments:

Hizami Rahim said...

wah.
lawo bunga tu.
XD

JohanPrinze said...

motif sgt post ni?? meletup satu set body shop kau kan???

man yusoef said...

nak amek krsus ni eipul yasin!!!..;D

EIPUL said...

jami, thanx~ :-D

Reduan, motif nye aku bosan, haha
^o^

man, boleh je... Haha, ko kena bank in kan ar masuk akaun aku, kelas start bebila ko nak, wakaka, ko tak dtg k6, kalo tak aku kasik ko bunga... keke, btw, congratulations~ ^o^

saya. said...

Serius lawa.
Boleh buat tutorial ni weh!

Wah,barang atas meja kau tu nampak menarik.Boleh geng dengan aku :)

Kolam Ikan Encik Eipul