My Tomey-Lotey Followers

Sunday, February 27

Cinta tidak mengenal usia T___T

Aku simpati dengan nasib peliharaan aku sebab dia terpaksa kawen dengan si tua kutuk Otokitchi ni, mintak maap sangat-sangat weh, aku nak sangat kawenkan kau dengan gadis-gadis muda yang lain tapi kau macam terlalu comel untuk diorang, dan diorang pulak macam tak suka kau sangat sebab kau terlalu brutal siap pakai subang 3 ketul kat telinga, gadis mana pulak yang nak setuju kawen dengan kau kan? Aku dah suruh kau tanggalkan subang tu, pakai kopiah ke baru gadis-gadis suka kau, kan sekarang trend gadis-gadis suka kat pak-pak ustad, kau mesti tak tengok Nur Kasih kan? Sedih la kau ni! So, nak tak nak kau telah dijodohkan dengan andartu muka kedut ni, hopefully dia boleh mengandung lagi sebab aku tengok muka dia macam dah menopause, aku taknak generasi Shimashimatchi aku berakhir kat kau Kuromametchi, kan aku dah berazam nak bela korang sampai generasi ke-8, kau jangan buat-buat lupa pulak. Jadi, aku dengan penuh harapan nak tengok si andartu ni bunting esok, aku tak kira, korang kena berusaha jugak ye, walaubagaimanapun, aku harap anak korang nanti tak menghidap Down Syndrome, sebab risiko beb bini berusia ni, oklah esok, baby mesti ada, tak kira!


Korang nampak tak si tua tu kat dalam rumah ni?
Huahua kesiannya Kuromametchi aku

Dan semalam jugak aku pegi swimming pool kat Putrajaya ngan Apiz, best swimming pool kat situ sebab selesa gila, pastu spacious pastu biru macam laut pastu kemudahan dia memang lengkap pastu nak masuk bayar RM2 pastu tak bleh pakai baju kena pakai tight jek pastu tengah-tengah mandi tetiba ujan so kitorang pun balik pastu aku dah boleh bukak mata dalam air weh sebelum ni aku tak berani nak bukak mata dalam air tapi semalam entah macam mana entah aku terbukak mata dalam air pastu terus seronok sebab macam satu pencapaian yang sangat cemerlang, bagi aku lah pencapaian yang sangat cemerlang dalam industri air. Pfffttt

11 comments:

Aisumi Chan Kawa'i said...

waaahhH~ nk jugak menda tu.. mana nak carikk?? ingat dulu msa kecik2 je ade bela..

EIPUL said...

kat Toys'r'us ada, hehe

lea said...

ko ni kan...hahaha

tajuk punye gempak

bunga said...

lama xtengok..

an_Nur said...

ko ni. jngan la paksa dorang. kang tros takdpt anak sebab stress kena paksa. haha. kesian dorang dapat tuan macham ko. huh.

weyh.. swmmg pool kat putra?? waa pesal tak ajak aku skali d0w?

si ngokngek said...

kejamnya.~~tuan niy

mie said...

fuh!!
rekod baru tu...
ehheheeee

EIPUL said...

annur, aiyo kalo aku ajak ko camane aku nak mandi weh? hahaha

ngokngek, biasa... haha

mie, tau takpe! kekeke

Eazy Izzuddin said...

dah lama tak pegi swimming huk2..
nth pandai berenang lagi ke tak hehe
xD

n.O.N.o.y said...

.ko punye tajuk dah besh, sbb tuh aku click, skali bace aku kecewa, minatang tu yang ko ceritakan. hahaha. tapi tua gile muke dia -_-"

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hingga akhir nanti
kau tetap jadi pujaan walau seribu tahun
walau seribu zaman kutetap menanti

Hingga akhir nanti kau saja idaman hati
segala rasa cinta segala rasa sayang
hanyalah untukmu
hingga akhir nanti

Bulan takkan terang tanpa seri wajahmu
hati takkan tenang tanpa kehadiranmu
rindu dalam sepi rindu dalam mimpi
kutetap menanti
hingga akhir nanti

Datanglah kekasih datanglah padaku
kesetiaan diriku janganlah kau ragu
betapa kukasih betapa kurindu
seandainya kau tahu benarnya cintaku

Kolam Ikan Encik Eipul