My Tomey-Lotey Followers

Friday, March 11

Gua kena WAKENABEB, beb!



Padan muka aku sebab kena tipu. Oleh kerana aku sangat fancy dengan binatang ni, aku boleh tertipu dengan tersangatlah mudahnya. Nasihat aku, before kau bersemangat waja beli barang, kau kena waja-kan mata kau tu dulu untuk tengok sehabis baik barang tu before making any stupid decision to own it. First of all, aku main amek jek benda ni dekat kedai tu tanpa check benda ni tamagotchi original atau tak, turns out to be benda ni sangat very fuckin un-original, walaupun begitu, aku tak berapa menyesal sebab benda ni just RM5, tapi kalau mak aku tau ni mesti kena marah kaw kaw sebab aku telah membazir, hey RM5 boleh beli nasik goreng kampung tambah telur mata sekali dengan air sirap bandung dekat restoran feveret aku tau! Ataupun paling mulia sekali aku boleh bersedekah dekat masjid, lagi lah boleh juga dapat pahala, asssssyyyyyyiiiiiiiiiiiik buat dosa saja kau kan kan kan? Second of all, this a-hole thing doesn't function at all honey, like seriously!!! Aku tak tau apa masalah dia, maybe kena tukar bateri kot. Oh my GOD, ikutkan hati aku, nak aje aku buat benda ni jadik perejam stockist penjual tu tapi fortunately aku adalah seorang budak yang baik, so aku harus bertenang dan bernafas bagaikan ber-yoga sekarang. Ok just forget it!

Macam biasa, aku copy paste poster ni dari Google image

Sebenar-benarnya, niat asal aku nak bebelkan dekat kau semua pasal movie aku baru tengok tadi which is BEASTLY. Yup, cerita yang Alex Pettyfer dengan Vanessa Hudgens berlakon ni lah, cerita mana lagi. Perasaan tengok cerita ni macam kau tengok cerita Beauty and The Beast yang kartun Disney tu, ya, plot cerita dia sangat sebijik, cuma dia tukarkan era cerita dia kepada zaman kini. Best jugak lah cerita ni, aku kasik 2.5/5.

Plan asal aku tadi sebenarnya nak tengok cerita Merong Mahawangsa tapi malangnya tiket free yang kitorang dapat tu hanya boleh digunakan start 17.3.2011, so gigit jari je lah aku tadi tengok orang lain berebut-rebut nak beli tiket nak tengok filem yang paling dinanti-nantikan oleh kita semua rakyat Malaysia. Orang lain semua dah pom pang pom pang bercerita betapa bestnya tengok Merong, aku baru nak terhegeh-hegeh tengok cerita ni minggu depan. This is totally unfair!!! Tapi takpe, aku tak kesah pun, yang penting tiket free, who cares kan?





Ok, penat dah ni sebab asyik kena hujan dari petang tadi berjalan sana-sini. Aku nak berendam air panas sekarang wuhuhoooooo!

6 comments:

Aisumi Chan Kawa'i said...

hoh~ dapat tiket free.. ade utk sumi tak? :P

Mie Tachi said...

wow cyber pet.. kat mana leh dapat?? aku pon nak beli gak.. hehe

EIPUL said...

sumi, sorry sumi, takde lor~ huahua


tachi, aku beli kat times square, wakaka

lea said...

wahhh...dpt tiket freee...best2

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

uihhhh dahsyat benda cyber pet tu

an_Nur said...

haha. naseb ah lima henggit jek... =P

Kolam Ikan Encik Eipul