My Tomey-Lotey Followers

Monday, March 14

MMG tu bukan short form untuk memang




Macam biasa gambar-gambar yang cantik-cantik semua ada kat member so yang ada ni pun stok-stok kamera phone cikai aku, so macam takde cantik mana pun. Huhu. Nanti kalau member aku dah kasik gambar-gambar dari dslr diorang aku boleh lah bangga tepek-tepek kat blog aku ni. Oh lupa, MMG tu stands for Malam Mutiara Gemilang, which is dinner kolej aku yang dekat Equatorial Bangi malam semalam - Tema Arabian Night. Tapi kami laki-laki tak de makna nak dress up bagaikan pak arab jual minyak attar sebab tak mampu nak sewa jubah bertepekkan labuci ke apa ke, so pakai je lah apa yang ada T__T

5 comments:

lalink7 said...

woowww...pegi xajak..hehehe..kolej 14 or kolej 15 kot buat tema arabian nights gak..huuuuuu..best gilee...kalau sis dulu masa dinner kolej la melaram tak hengattt...huhuuh

an_Nur said...

wahh dy! haha. kalo tambah serban ngan jubah lagi cun. haha. masuk tema jugak kowt!~ haha.,

man yusoef said...

haha! tau takpe..aku tengok lelaki cam ramai jek tak pakai ke arabian ...hahaha..yeay nak grad!! lol!

Eazy Izzuddin said...

nak update gak lah pasal my diner hehe

lea said...

last dinner ko eh?
hehe

Kolam Ikan Encik Eipul