My Tomey-Lotey Followers

Monday, April 11

Suci dalam debu

Header baru gua!
Hah kau! Putih habis aku kerjakan blog ni. Sentap tak? Aku dah bosan lah tengok blog aku kusam macam kertas bungkus nasik lemak je gamaknya, nah kau putih terus blog aku, nak conteng-conteng letak grafiti pun takut sebab putih sangat. Aku bosan sebenarnya, bila aku bosan, aku main lukis-lukis, so aku pun buat le header ni ha, apa kata kome? Ok tak? Ke cam sial? Hahhahaaaa



Ok lah aku dah lapar ni, malas nak membebel banyak, chow dulu!

6 comments:

napeace™ said...

SMART. Loading pun tak lambat.

EIPUL said...

thanx napeace, hehehe

lea said...

wahh..header baru..
semat! semat!

Aisumi Chan Kawa'i said...

aloloo~ comeynyeee header diaa ^__^

lalink7 said...

sis sukee..patut nampak sucii jeee eipul hariniee..hehehe..dah xkusam dahh..ceriaa gitueee..hehehe

Daehan Putra said...

comellaaa nek...puteh mcm kamu jugak...cun jek..bagus2...gooood job

Kolam Ikan Encik Eipul