My Tomey-Lotey Followers

Friday, September 2

Wayang Lagi: Colombiana


Image taken from Google Images

Hari semalam aku tengok cerita Colombiana, best gila weh cite ni! Aku rate cite ni 4/5 sebab cerita dia sangat mantooop!!! Apa yang aku bleh cakap lepas habis tengok cerita ni adalah 'Cataleya is fabulous!' Wah boley? Hahaha

Cataleya ni da la muka sebijik Beyonce, memang hot habis ar dia, pastu boleh plak dia jadik pembunuh pro, bunuh orang jahat high class, lepas dah bunuh terus conteng gambar orkid dekat diorang punya badan.


Korang kena tengok cerita ni! Siyes!!! Huhu



Lepas tu kitorang tertarik tengok sale dekat Times Square lepas habis tengok wayang so aku pun dengan tidak semena-mena terbeli satu bijik kasut VANS ni, dia original but ada sale 50% (this would be my very first VANS original yang aku pernah ada).

Peekaboo!!!





***Counting days to Bandung =p

No comments:

Kolam Ikan Encik Eipul