My Tomey-Lotey Followers

Sunday, January 8

Portrait me


i terpaksa menghabiskan petang Ahad i dengan perkara-perkara seni-ish macamni supaya i takkan dilihat sebagai seorang yang petty asyik bukak facebook 24hrs lepastu refresh page untuk baca news feed yang latest.


Besides, aku memang beli sketch book ni aritu just to fulfill my desire for drawing. Dah lama gila rasanya aku tak pegang pensel dan melukis. Hopefully lepas ni aku still ada masa untuk buat things yang aku suka semenjak kecik. Dulu teringat masa sekolah kitorang siap buat komik sendiri guna buku lab yang panjang tu. Sangat lawak ok.



Btw, ni gambar original dari sketch aku ni. Sangat lain kan? Hahaha, totally an epic fail



2 comments:

Nene said...

obsession terhadap diri sendiri kah??hahaha

Eipul said...

motip?
kang aku lukis gambo orang lain obsession pada orang lain kah kisahnye? hahaha

Kolam Ikan Encik Eipul